Merhabalar sevgili anneler
Bugün 7 hafta 6 günlük olan bebeğim için kontrole gittim karnımdan bakılınca bebeği hiç görmedi ama vajinadan bakınca gördü doktor fazla tereddütlü konuştu ve haftaya yine gel dedi sizce bunun sebebi nedir ve kesede bir boşluk daha var