2 saat önce büyük bir trafik kazası geçirdim tırın altına girdik araçla. Hastaneye gittim bebeğimde bir sorun çıkmadı fakat halam dedi ki 3 gün sonra tekrar git ne olur ne olmaz. Sonradan sorun çıkabilir diye. Sizce sonrasında bişey yaşar mıyım? Çok ağrılarım var. Doktor bişey olmaz dedi ama yaşlılar beni korkutuyor.
Birde 10 haftalık gebe sanıyordum 12 haftalık dedi doktor. Adet tarihine göre mi doğru 10 sanıyordum ben bu uygulama öyle gösteriyor