Ben 22 haftamdayım yazdıklarınızı okuyunca korktum ya benim de öyleyse diye🥹 29. haftaya kadar farkedilmeyen olmuş çünkü anladığım kadarıyla. Doktor görğrdü değil mi öyle bir şey olsaydı? Bana ilk başlarda rahmin ters demişlerdi sadece, o da problem oluşturmaz demişlerdi bu kalo şeklinde olmasıyla falan alakalı değildir dimi🥹 bu arada çok geçmiş olsun size de umarım ameliyatınız çok güzel geçer hiç yaşamamış gibi olursunuz🙏🏻