Merhaba iki yıldır bebek istemim var pcos var. İkinci çatlatma iğnemi oldum bu ay ama beklemek çok sancılı bir süreç kaç kez çatlatma ignesi denediniz? Ne zaman bir sonraki aşamaya geçmeliyim? 6 ay deneme öneriliyormuş ama sizler ne zaman aşılama veya tüp bebeğe geçtiniz