Gbbggj hemen taktırmak iyi bişede zaten doktorun anlar oyle bırsey duymustum 40lıyken gıtmıs bırısı doktor rahmın genıslıgınden felan anlamıs takmamıs. Özelde takınca bir sure bekletıyo doktor hemen eve göndermiyor sende gıttıgınde doktorunla konus belko oda bekletır senı tekrar bakar ultrasonla. Bir sorun yazamazsın ınsallah da korunma sıkıntın olmaz