Kızlar merhaba 36+1 deyim. Bugün özelde doktoruma gittim bebek ters 38 de alalım dedi . Sonra nst ye bağladı biraz sancı çıktı hemen 2 gün sonra alalım sezeryana dedi. Endişelendiğim için bide devlete gittim nst ye bağladılar hiçbişey yok dediler ne yapacağım. Bilmiyorum.