Aleynacamoglu Oğlum bugün saat 16:23 de doğdu çok şükür normal doğum isterken sezeryan diye yalvardım 🙄🥲
Aleynacamoglu Minellam Suyum gelmişdi dün değil ondan önceki gün açılmam yoktu suni veridi dün akşam yine yoktu sacım vardı ama bugünde birden 9 cm açıklık vardı dayanamadım 24 saati geçmişdi güçsüz kalmışdım olmadı sezeryan oldum🙃
Elisaninannesi23 Aleynacamoglu 9 cm kadsr dayanıp nasıl sezeryan oldunuz yaaa sona gelmişsiniz zaten 😂
babymomy_ Ya hayırlı olsun 😇 . Bende 39+0’ım. Suyunuz nasıl gelmişti böyle aktı mı birden sızıntı mıydı? Mesela sızıntı olursa ben anlamam diye korkuyorum 😏 artık doğurmak istiyorum normal doğumu bekliyoruz
Aleynacamoglu babymomy_ Temizlik yaptım bol boll o ara geldi zaten sızıntıyla geldi altıma kaçırdım sandım tuvalette gitim sonra saniyesinde bacaklarımdan yine su aktı öyle anladım anlarsınız mutlaka 🌸
babymomy_ Asyos34 ay var. Yani belirtiler oluyor ara ara ama düzenli değil yani bilmiyorum ya valla her gün bugün doğurur muyum diye uyanıyorum ama tık yok 😏 sende belirtiler nasıl
babymomy_ Asyos34 😔😔😔 kontrolünüz ne zaman ? Benım pazartesi belki sancı falan çıkar o zamana kadar diyorum
Aleynacamoglu Elisaninannesi23 Hiç sormayın 24 saat boyunca sancı cektirdiler sonunda artık dayanamqdım için olmadı işte