Selam anneler , 16+1 deyiz 2-3 gündür karnımda ağrı desem değil pıt pıt atmalar söz konusu 1-2 saniye sürüp geçiyor sonra yeniden tekrarlıyor. Aynı pıt pıt atma şekli rahmimde de var sanki orama bi ağrı saplanıyo bıçak saplanır gibi oluyor ama 3-5 saniye sürüp oda kesiliyo bunlar sizce bebek hareketleri midir ? Aynılarını yaşayan varmı ? İlk gebeliğiniz de siz kaç haftalıkken hissetmiştiniz ?