balciirem Kızlar normal doğum yapmak istiyorum. 35 haftalığız doktor doğum kanalına girmiş 38 i beklemez bebek dedi ama etrafımda hiç 37 38 haftalık normal doğum yapan yok genelde 40 haftayı görüyorlar. 37 38 haftada normal doğum yapan var mı acaba 😊😊
bihterziyagil_ balciirem ilk hamileliğimde 39+4 de doğum yaptım ama suyum geldiği için daha sancı açılma yoktu suyum gelmeseydi beklerdim baya 😂😂
babymomy_ bihterziyagil_ ay suyunuz nasıl gelmişti böyle aktı mı dizilerdeki gibi yoksa sızıntı gibi miydi ? Benimde ilk doğumum suyum gelmezse nasıl anlarım doğumun başladığını bilmiyorum 39+0’ım bende 😏
bihterziyagil_ babymomy_ idrar yapıromuş gibi bi su geliyo tutamıyorsunuz zaten kendininizi su renginde bi su geliyo işte 😂😂😂 myle anlamıştım suyumun geldiğini idar yaparken tutabilirsin mesela kendini ama suyum gelince asla tutamıyorsun bi anda akıp iniyor
MiranMomm balciirem 36+4 bugün az kalsın normal doğuruyordum doktor yatırıyordu istemedim hala doğurmadım çok şükür sancım olmasına rağmen 😁
MiranMomm Asel-2023 canım aslında küçük değil doktor dedi 2 3 gün için prematüre sayılmaz ama suyum falan gelmemişti evde sancımı çekmek istiyorum dedim açılma 2 3 parmak kadar vardı nstde de sancı çıktı ama tabi ki dayanılmacak kadar değildi suni sancı verirler diye de istemedim kendi sancımla doğum yapmak istedim bakalım şuan ara ara yokluyor sancı belime vuruyor ne zaman gelmek isterse Bebeğim 🥰
Mucizem4242 balciirem ilk gebeliğim de 34 haftalık iken doğdu oğlum ama o başından beri tehlikeli bir gebelik süreci idi. Ama ikinci gebeliğimde 38+4 te geldi kızım dünyaya. Şimdi 33 haftalık 3.bebeğime hamileyim bakalım bu ne zaman gelecek diye bekliyorum ☺️
dududikilitas balciirem 37+0 da evde suda normal doğum yaptım. Kanala girmiş olması normal panik yapmayın benimki de aynı durumdaydı 35de kanala girmiş demişti doktor ebe de doğumdan birgün önce muayenesinde 38igecmez ama bir hafta içinde olur demişti bebeğim oldukça sağlıklı bir şekilde doğdu ultrasondaki olculerinden daha kilolu olarak