Ulviyedlnn Serendipity16 bende de pıhtılaşma çok ama kanamam var diye doktor kesti iğneyi bidahada kullanmama gerek yok dedi kanı çok sulandırıcı için kanama yapabiliyor kolay kolay vermiyorlar o yüzden
Serendipity16 Ulviyedlnn evet kanama yapabiliyormuş ama benim şu an bir sıkıntı olmadı inşallah olmaz burada iğne kullanan çok insan var doktor 9 ay kullanacaksın dedi bana
Patito__ Serendipity16 keske sorsaydin cnm onu ben soyleyememki bnce gidip sorun ozel doktoru ise arayin sekreteri sorr bilgi verir
Patito__ Serendipity16 benim onceki hamileligimde dr ilaci birak igne kullan dedi ilac kanama yapiyor demisti
Serendipity16 busradmrtas çoğu doktor test yapmadan vermiyor aslında ama sizinki vermiş demek ki önlem amaçlı
Sirinnn Serendipity16 Şuan hamilelik söz konusu olduğu için önceside yine başka bir kadın doğum doktoruna gidip onunla görüşüp gerek duyulursa gidebilirsin tabiki senin kararın