TanemAyaz kendi doktoru yaptı canım bi çok kez düsük yaptı en sonunda nasıl yaptılar tahlili bilmiyorum ama kan pıhtılaşması var dediler son kendiliğinden hamile kaldıgında iğne vuruldu hep şimdi 3 aylık bebişimiz var♥️ 10 senenin sonunda sende doktoruna danış yaptır bian önce üzülme hayırlı zamanda inşallah tekrarlanır🙏🏻♥️