Oya_secgin35 30+2 gebeyim ve 10 gündür ishalim kusura bakmayın benim gibi olan var mı bu durumu yaşayan var mı?
Minnak6789 Oya_secgin35 ishal doğum belirtisi bende doğuma yakın fena ishal olmuştum ama öyle byle degıl tutamıyrdm ya hasta oldn ya doğum yakın