Kader_pinar 13 haftalık gebeyim bu dönemde su tüketimi çok önemli ama ne yaziki ben su içemiyorum midemi bulandırıyor günde toplasam 3 bardak su içemiyorum Buda halsizliğe baş ağrısına sebep oluyor bu durumu yaşayan varmı ne yapabilirim acaba .?
Minigiim-vebenn52 Bardakla değil de su şişesiyle dene ben kendime matara almıştım 2 litrelik ister istemez bitiyo durdukça bitiresi geliyo insanın o bilince olduğu için yudum yudum içsen de ne kadar içmiş olduğunu da biliyorsun