Şu sıralar salgin var sanırım bende yeni kendime geliyorum bol dinlenme limon portakal gibi bsieyler yiyin çok kotuyseniz hastaneye gidin ben 2 kere serum taktırdım anca kendime gelebildim grip geç bitiyo malesef benimde burnum kötü şekilde tıkanmisti nefes alamadım kaç gündür şimdi biraz briaz iyim