Eveeettt sonunda bende buraya 41+1 de gelen kızımla hikayemi yazabileceğiim
13 eylül de doktor randevum vardı sabah kontrole gittim doktor suyumun biraz azaldığını ayın 16snda nst cekilip kontrole gelmemi söyledi o güne kadar gram sancım yoktu benim akşam kayınvalidemlerde yemek yedik vs saat 9 da sancılarım başladı tabi ben doğum sancısı olduğunu anlamadım 9 buçuga kadar sancı çektim içten içe kesin bugün doğururum diye düşünüyordum öylede oldu kaýinvalidem sancılarimin dogum sancisi oldugunu doktoru aramam gerektigini soyledi aradik 3 dk bir sancin geliyosa hastaneye git beni ara dedi bu arada ozel takipliyim ben neyse ben once esim ve kayınvalidem ile kendi evime gittim bi duş aldım baktım geçmiyor katlanarak artiyor hastaneye gittik nst ye bagladilar hic sancım çıkmadi bu arada saat 10 buçuktu 2 cm acikligim varmiş ölüyorum sancidan ama sanci cikmadigi icin bana eve git kanama vs olursa gel dediler bizde eve geldik gece 2 ye kadar sancidan duramadim ölüyorum sandım o kadar şiddetliydiki en sonunda eşim böyle olmucak alsinlar sezeryana dayanamiyosun dedi tamam dedim alsinlar artik ara doktoru diye o kadar bezdim yorulmuştum saat 2 bucukta hastaneye tekrar gittik nst ye bagladilar yine sanci cikmadi ama çok fenaydım ortalığı yıkmış olabilirim birazcık :))))) açılmam 4 cm olmuştu ebe git 1 saat sonra gel dedi saat 4 buçuktu 5 buçukta tekrar gittik bu arada dışarda arabada bekledik evim hastaneye uzak olduğu için neyse 1 saat sonra geldiğimizde acılmam 5 cm olmuştu yatış verdiler saat 8 buçuğa kadar sancı çektim ama o kadar kötüydüm ki ebe en son geldiğinde 5 cmden 8 cme çıkmıştı açıklık doğuma alıyoruz dedi ve doğumhaneye gittik beni tekrar nst ye bagladılar orada 10 dk sancı çektim 2 3 büyük ıkınmada kızım kucağımdaydı o kadar rahatladımki onu kucağıma alınca öyle güzel bi his ki anlatamam benim biraz acı eşiğim düşük oldugu için ben dayanamadım çok bağırdım kendimi yordum ama iyiki normal doğum diye tutturmuşum şimdi tam 8 günlüğüz kızımla biraz dikiş ağrılarım var hala düşmedi dikişlerim ama olsun kızım için herşeye dayanırım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşAllah 😘😘😘😘