Nst girdim ikidefa bebeğin hareketleri yabaş öıktı dr evde takip et on defa hareket etmesi lazm dedi ama ben öok korkuyprum korkuyla beklyorum saydım on defa hareket etti ama yine içim heo huzursuz nasıl bir hafta sabredecem aynı durumu yaşayan barmı 36+2deym