2.kez tüp bebek transferi yaptırdım ve bugun test günümdü 1.13 falan cıktı doktorum negatif dedi malesef 😭 kadın doğuma gittim bugun yine ultrason ile bakalım diye o doktor da ilaçlarına devam et 10 gün olmuş daha geç döllenme yaşıyor olabilirsin pazartesi çarşamba ve cuma günleri tekrar kan verelim değerlere göre devam ederiz dedi 😏😔🤔🙄sizce hangisi yapmalıyım transfer sonrası geç döllenme yaşayan oldu mu hiç?