Kocannesi04 Merhabalar, bebeği reflü olup ek gıda döneminde reflüsüne iyi gelecek önerileriniz nelerdir? Ek gıdanın kaçıncı ayında reflüsü kesildi bebişlerinizin? Tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ederim🙏🏻