Dicle3636 İyi akşamlar arkadaşlar bir sorum olacaktı,Arkadaşımın kasık arasında yumurta ğibi şişkinlik var, ultrasonda 0,7 mm enfeksiyon olduğu söylendi enfeksiyon ilacı kullandı ama geçmedi üstünden 9-10 ay bir süre geçti bu durumu yaşayan var mı?