Herkese Selam,
Doğum yaklaştıkça stres sardı, normal veya sezeryan mı hala belli değil. Doktorum normali destekliyor be son dkya kadar beklemek istiyor. Tabi bende doktorumun görüşünü destekliyorum ama ruhsal modum hep düşük. Sürekli temizlik yaparak kendimi oyalıyorum. Farklı hislerderim genellikle çöküş modu nedendir bilemiyorum 😩