Sesssi aynısıı 32’deyiz bizde hiç geçmedi ne uzanırken sağdan sola dönebiliyorum ne kalkabiliyorum ne adım atabiliyorum herkes diyorki iyice şiştin hareket edemiyorsun (hamileye bu denmez ama işte) hayır diyorum kemiklerim ayrılıyor ağrıyacak diye kısıtlıyorum artık kendimi korkarak hareket ediyorum