Eşim işten geldiğinden beri üşüyorum titriyorum diye bağrınıyor kızlar.. bende aksine hamileyim diye yanıyorum evin içinde… sirkeli suyla ovdum ıhlamur kaynattım bal karabiber limon attım içirdim ateşi düşmüyor. Hastaneden nefret eden bir adam. Başka önerisi olan var mı Allah aşkına yoksa ben çıldırıcam