Ben ilk haftalarımda kullandım, resmen bayılıyordum tansiyon düşüklüğünüz varsa fitil olarak kullanın bence doktorunuza danışıp bende sonradan fitil olarak kullanmaya başladım . Gece içince sabaha kadar başım uyuduğumu hatırlamıyordum bebeğiniz varsa zor olabilir