Detaylı ultrasonda doktor bebeğin beynindeki hava boşluklarının değerinin sınırda olduğunu söyledi. 3 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı. Böyle bir durumla karşılaşanınız oldumu? Hava boşluğu diye araştırdığımda beynin sıvı toplaması çıkıyor hidrosefali mi yani anlamadım