bbaby44 Allah herkese nasip etsin inşallah bende cok öğrenmek istiyorum küçükken çok gittim kuran kurslarına camiye ama tam kurana geçerken ya kuran kursu bitti ya hocanın biseyi çıktı sürekli bisey oldu kısmet olmadı ama çok istiyorum yasinimi boş kaldıkça okuyorum az çok harfleri biliyorum ama karıştırmayı bilmiyorum yutubtan açıp hem dinliyorum hem takip ediyorum Allah kabul eder inşallah