Buradaki tüm pozitif başlıkları okuduktan sonra bana da yazmak nasip oldu çok şükür bugün 17 günlük olduk bile 💓 40+5 e kadar gelmeyen oğluşum için doktorumuz planlı normal doğum için yatış verdi kendi sancım akşamdan azar azar vardı sabah yatışım yapıldı ve nst de hiç sancı çıkmadı ilaçlı sancı başlatılacaktı ancak hastaneye yatış yapıldığında 5 cm açıklık olduğunu söylediler daha sonra lavman yaptılar ve suni sancı verdiler gerçekten çok zordu dayanamayacağımı sandım ama sonuç katlanmaya değermiş sonra suyumu patlattılar ve plates topu yürüyüşler secde pozisyonu derken açılma doğum için yeterli oldu 4-5 ıkınma ile toplam da 5 saat içinde normal doğumla oğlumu kucağıma aldım herkese hayırlısı ile sağlıklı doğumlar dilerim ❤️