ececan2006 fetal dna 12. Haftada yaptırdık erkek dendi,normalde özel takıpliyim ama 20. Haftamda perinatolojiden randevu almıstım cok iyi bir doktor vardı devlet hastanesinde detaylı ultorosona girdim orda da erkek dendi :) fetal dna direkt gen baktıgı icin yanılma payı yok korkmayın 🥰