İlk gebeligimde benzer haftada alttan muayene sonrası kanamam olmuştu. Hatta daha hastaneden çıkmadan tuvalete gidip öğrenmiştim ve tabi dr sormustum. Sancı yoksa olabilir falan demişti zaten sonrasında geçti kanama. Ama tabi mutlaka dr gorunmelisin bence. Allah korusun farklı bir durum olmasın