mandalina-12 Çatlatma iğnesi yaptım. 7. Günde evde test vardı kaset test. Negatif çıktı. Bugun 9. Gün ara ara kasıklarımda sızlama oluyor. 14. Günü beklemeli miyim? Sizde nasıl belirtiler oldu? Hamile olduğunuzu anladınız mı?
Sevgi_ mandalina-12 bende 12.günde erken gebelik testi yaptım silik çizgi gördüm ama iğnenin etkisi olabilir dediler kan verdim kanda da çıktı yani bence 13 14.günleri beklemenizi tavsiye ederim
mandalina-12 Sevgi_ dün ve bugün belim ağrıdı. Oturarak çalısıyorum ama uzun süre oturmuyorum. Adet belirtilerimde hiç belim ağrımazdı. Kasıklarımda sızı olması normal mi ?