Gizem9494 Merhaba 7 haftalık hamileyim bugün biraz ağrım oldu kasığım we belimde doktora gittim bebek gayet sağlıklı kese gayet iyi durumda ama progesteron fitil werdi kullanan oldu mu hiç kullanmamda sorun olur mu