Gizmoo Seda_1649 ilk üç gün yattım yemek ve WC dışında kalkmadım. Kabak çekirdeği, çiğ kuruyemiş, kefir, dut kurusu yedim. Ama bunları ilk 3 denememde de yapmıştım olmadı 4. Denememde oldu. O yüzden nasipse oluyor sadece dikkat et ve bol dua et
Kediannesi1 Seda_1649 kafanızdan transfer olduğunuzu çıkardığınız ve kendinizi çok yormadığınız sürece başka bir şeye gerek yok hayırlı olsun inşallah 🥰
Merveeemelekkk Seda_1649 benim doktorumun transferden sonra dediği tek şey yatma olmuştu . Yatmani istemiyorum kan dolaşımı lazım vücuda bebeğin tutunmasını kolaylastirsun demişti iş yapmadım annem yanımdaydı ama yatmadım da evin içinde dolandım yürüdüm hiç yatmadım gündüzleri. Sağlıklı beslen demişlerdi ama onunda yapmadim pek düşünmemek için kendimi nasıl iyi hissediyosam öyle yaptım çok şükür tuttu şuan 36 haftalık hamileyim darısı sana olsun inşallah canım