Attoya Kızlar merhaba, oğlumda daha geç başlamıştı. Şimdi erken mi sizce bu kasılmalar için. Günde 5-6 kez farklı zamanlarda oluyor. Bir anda karnımın bir tarafı sertleşiyor hafif bi ağrı ve gerginlik oluyor. Bir dakika içinde yumuşuyor
Yyemus Attoya merhaba benim 20. Haftalarda başlamıştı hep gittiğimde doktora söylüyordum normal diyordu 28. Haftada nstye girdim sancı çıkmadı. Çok ilginç ama normalmiş🤷
Attoya Yyemus ya baya bi rahatsız edici bir şey gerçekten. Oğlumda 33te filan başlamıştı şimdi 25ten beri ara ara oluyor anlamadım
Yyemus Attoya kafanıza takmayın gayet normal. Zaten 2. Gebeliğinizmiş doğum sancısı olsa anlarsınız. Düzenli gelmediği sürece ve git gide şiddetlenmediği sürece sıkıntı yokmuş. Bir kaç doktora gittim hepsi aynı şeyi söyledi. E kanama, su da gelmiyorsa rahat olun
Attoya Yyemus doğumda hiç böyle bir şey yaşamadım gerçekten de o belden bi ağrıydı bunla alakası yoktu ama insan işte her hamilelikte farklıymış. Bebeğiniz hareketli mi? Çok hareket edince oluyor genelde
Yyemus Attoya hareket ediyor ama normal düzeyde yani aşırı hareketli diyemem. dediğim gibi ta 20. Haftada başladı benim. Sürekli sertleşiyor sanki bebek toplanıyor gibi ama bebek değil biliyorum taş gibi oluyor. Rahim kendisini doğuma hazırlıyormuş bu şekilde kasılarak ve benim günde 10u buluyor hatta geçiyodur bile. Ona rağmen sancı çıkmadı. 2 kez girdim nst ye
Nsm57 Hafta girdim uzun zamandır bendede oluyor normal diyorlar kadın doğuma sorduğumda günde bir kac kez oluyor 10 dk vs sürüyor normal dediler hala da olmaya devam ediyor
1122esraesila Bana da sün doktorum sordu kasılma oluyor mu diye bebek kendini doğuma hazırlıyor eğer sürekli ve düzenli olursa sıkıntı gün içinde olması normal dedi