KamilKamil selam kizlar bana doktorum kasim ayin 10 kadar olacag bebisin dedi kimlerde kasimda geliyor bebis🥰🌹🍬🍬🍬🍬
KamilKamil Elffustn ay bende oyle hissediyorum cunki cook sancim oluyir yorgun oluyorum bide akintim coxaliyor
Elffustn KamilKamil benim de sancım oluyor dün nst ye bağladı bir tane sancı çıktı olur bu aylarda dedi. Akıntı da oluyor bazen suyum geldi sanıyorum ama doktor su değil dedi bakalım kız en gününü beklemeyecek gibi 😅
OZNUR78 KamilKamil benimde kasimin ortalari bakalim cok heyecanliyim bebegimi kucagima alip sevmek istiyorum biran once 🥰
Melike2403 nefesinannesi92 ay benimde Kasım 14 görünüyor sizin gibi bende çok korkuyorum korkumdan hazırlıklara adapte olamıyorum