Anoniiim Kızlar mutfaktan gelen soğan kokusu bile(doğrayan ben değilim.) beni aşırı rahatsız ediyor. 7hafta olduk bugün bebişle. İştahsızlık da var, yemek yapmak da çok zor. Öneriniz var mi 😵💫(annemden uzaktayım, yakın olsam o bu konuda yardımcı olurdı🥹)
A12_S07 Anoniiim Valla ben temiz bulaşık makinası kokusuna bile kusan biriydim mecbur bazen maske takıp yaptım yemeğimi çöpü maskesyyle değiştirdim😭
Ebus2045 Anoniiim midem bulana bulana 9 ay yemek yaptım hatta salı doğumum var nasipse şimdi yarının yemeğini yaptım. Çocuğum olmasa hiç bir güç mutfağa sokamazdi beni
Anoniiim A12_S07 ben de öyle yapıcam sanırım🤢 bu asperox sarı güç kokusu bile beni sarsıyor. Tansiyonum sık düşüyor, uzandığım yerden doğrulurken falan gözümün önü kararıyor😵💫
Anoniiim Ebus2045 oo maşallah canım benim🤩🧿rabbim sağlıkla, kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin bebişii❤️❤️🥰
Ferzane Anoniiim vallah ben bile yemek yiyemiyordum ki bence asıl fedakar biziz iki ayım sadece peynir sebze meyve ile geçti sıcak yemegi ozlemistim🤣🤣
Anoniiim Ferzane yumurta yemek lazımmış kuruyemiş bi de ama hiçbirini midem almıyor 🥹🥹 yumurtanın besin değeri ile lor peynirinki aynıymış bilgin olsun kuzum❤️ ha bi de kaşarın diğer peynirlere nazaran kalsiyum oranı daha fazlaymış🥰
Ferzane Anoniiim kaşar da çok yağlı geliyor yumurtayı ben normalde de sevmem ama zorlanarak yedim vallah .. ben beyaz peynire dadandım.. sağol kuzum Allah razı olsun. 💜😊