stoprak Bende pazartesi günü sezeryan olacağım inşallah. Ameliyattan sonra durumunuz nasıldı hastanede kaç gün kaldınız
Atmm__ stoprak ben 1 gün kaldım ertesi gün çıktım. Şimdi 3 gün oldu hala yaramda yanma ve ağrı var yavaş ve eğik yürüyebiliyorum.
Fmcsa Geçmiş olsun. sağlıkla büyütün inşallah Benimde pazartesi günü sezeryan doğumum olucak. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 bu arada benim 3.doğumum. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın hayırlı evlat nasip etsin.🤲😇
Atmm__ Gmm41 ameliyat süreci içinde en az acıtan şey kesinlikle belden iğne inanın bana ben kan vermekten bile korkan biri olarak söylüyorum