Bendede kisalik vardi serklaj olduç.26da 23 mm olmusdu hastanede yatdim hic kalkmadim.28oldu eve geldim evde yine yatdim sadece WC ye kalkdım .yemekde yatakda.kislasa bile sukurler olsunki iyneler,fitillerle 35e kadar geldik sizde bunlari yapin ve stres yapmayin dua edin.hicbisey olmuyucak korkmayin ayaklarinizi birde kaldirin oyle uzanin sakin kalkmauin.kim ne derse,hamgi doktor desede uzanmakdan kecmiyor hayir efendim.ben iki gebelik kaybim var keske uzansaydimda boyle olmazdi diyorum simdide