Semoski İdrar yolu enfeksiyonum vardı 1 haftadır antibiyotik ve bir kez toz şase kullandım bugün test verdim yine lökosit 8-10 epitel 8-10 çıkmış. Yüksek mi nasıl kurtulacağız bundan bol su içiyorum tuvalete aboneyim artık🤦🏻♀️