gamzecgr Madammee ocak ortası normalde akışı ama ikiz olduğu icin Aralık sonuna doğru alırız diyor doktorum aksilik çıkmazsa inşallah 💐
Hulyab KuzeyinAnnesi10 13 ocaga falan denk geliyo ama muhtemeln o kdr bekletmz ocak basnda geliriz herhalde hayrlisi baklm 🙂
KuzeyinAnnesi10 Hulyab vallahi benim heycandan sabrım kalmadı artık Bi an önce yanımda yatsın koklayıp opeyim istiyorum 🥰
KuzeyinAnnesi10 Feyza_d hayırlısı inşallah nasip cnai ne zaman istersen gelsin benim için fark etmiyor çok merak ediyorum nasıl kime benziyor 😂🥰
Feyza_d KuzeyinAnnesi10 sezeryan olunca günü önceden.belli olur ama bakalım benimki aynı oğluma benziyor 🥰
KuzeyinAnnesi10 Feyza_d benimki detaylı da yüzünü göstermedi parmak emiyordu diğer eli de yüzündeydi çok uğraştık çekmedi babası kılıklı. Sezeryan değil bakalım şuanlik normal gidiyor
Feyza_d KuzeyinAnnesi10 hayırlı zamanda gelsinler inşallah zaten bu haftadan itibaren yüzü net gösterdiğinde kendi doktorunda renklendirilmiş görsel veriyor