Eminel Arkadaşlar 14+6 hamileyim mantar için bugün doktorum gyno lomexin fitil verdi. Tabi doktor verdiyse kullanacağım da, kullanan oldumu aranızda fitil yorum almak istedim
Sibelemre Eminel bende kullandım kutuda 2 tane vardı 3 güne bi kullandım ve kirem vardı birde onu da kullandım 1 haftada geçti mantar
tugbamehmetbaki Eminel bende kullandım kremle beraber verdi. doktor çok çabuk rahatliyorsun kesinlikle kullan ki ben gebeliğin basından beri protestan fitilde kullanıyorum bir zararı yok
Mmerwe Eminel bende Yen'i kullandım akıntıdan dolayı gynomax.XL bir sorun olmadı korkarak kullandım ben kendim tabi
Sibelemre Eminel mantarli bölgeyi temiz ve kuru tut bez yada kağıt havlu kullan kiremi de düzenli kullan inşallah hemen geçer cnm
Eminel Sibelemre günlük ped kullanma dedi doktor bir de, dediğin gibi havlu kağıt kullan at dedi, tşk. Ederim cnm
Yokk Eminel sağl cnm gebelikten once vardı gcti hamile kalnca tekrar basladı ama doktr bzn gebelikte olr dedi ilkinde yoktu ama ikincide kasntm cok oldu🙏🙈
tugbamehmetbaki Eminel bişey değil önmli olan doktorunu güvenmek bence ben serkilaj oldum oyuzden çok sık enf oluyorum karbonatla yikasanda rahatlatıyor tecrübe konuşuyor
Ozgenur445 Eminel banada verdi ama ben kullanmadım yani mutlaka iyi bir fitildir etkisi vardır ama ben kullanamıyorum fitil bol bol su içtim günde 3 lt falan şükür geçti enfeksiyonumm 🙂
Eminel Dün akşam kullandım ve sonuç... Yeşil akıntıdan eser yokkk 🙏🙏 tek sefer de hem de, doktorum gerek kalmazsa ikinciyi kullanma dedi, sanırım gerek kalmayacakk 😊