AAtlas spinal doğum yapmıştım 3,5 yıl önce hatta nasipse salı günü 2. Sezaryeni olucam. Dokunuşları hissediyorsun ama acı hiç yok zaten başlamadan önce uyusukluktan emin olmak için kontrol ediyorlar o kısmı hiç düşünme. Zaten herşeyi görüyorsun ayilma falan yok mis. Uyuşukluk geçince benim çok fazla ağrım olmadı o yüzden ağrı kesici yaptırmadım bile. İlk yürümede ağrı acı olmadi sadece midem bulandı geri yatıp yarım saat sonra tekrar denedim o zaman yürüdüm midem bulandı sonrasında zaten hiç oturmadim devamlı yürüdüm. Aşırı iyi gelmişti sana tavsiyem hatta 4 gün sonra bidaha yapacağım için kendimede tavsiyem 🤗 yanına kayısı hoşafı suyu al mutlaka gaz çıkarmak için ben doğumun değil ama gazın sancısını 4 gün çektim. Bide doktorum bana doğum esnasında başını sağa sola oynatma sabit tut sonrasında baş agrin olmaz demişti sabit tuttum. Doğum bittikten sonrada bana kahve iç bitter çikolata ye mutlaka dedi. Ve gerçekten baş ağrım va hiç olmadı şükür.