asya2425 Kızlar 12+5 de yim normalde söylemem dedi özeldeki doğum doktorum göstermedi pozisyonu çünkü ama bence kız yüzde 90 dedi çok sevindim sizce sonradan değişme olasılığı olur mu
Dynbfofrt asya2425 evet erken ama şöyle ki erkek olsa o haftalarda bile belli oluyor kız kendini göstermiyor eğer bişey görmediyse %90 sonradan da erkek çıkmıyor muhtemelen emin ve söyledi kıza hazırlayn kendinizi bende bugün öğrendm ikinci kızm olacağını. En baştan beri usgde iki kızımda erkek görüntüsü oluşmadı ve hep kız dendi
Mrsfly asya2425 yani şimdi biz doktor acaba yanılabilir mi yanılamaz mı nasıl bilebiliriz kiii? Neye dayanarak size böyle bişey söyleyebiliriz ki? 😄
asya2425 2kedi1beybi ben çok ısrar ettim diye söyledi normalde erken daha ama tahminen kız dedi sonra da bacak arasını göstermiyor dedi gördüğüm kadarıyla kız dedi
rabiaozcans kızdan erkeğe dönmesi çok zor oluyor tabi ama 12 hafta çok erken, büyük ihtimal haklı bir sebebi vardır yinede yanılabilir. en az 16. haftayı beklemeniz gerek bence. ben 20. hafta detaylı ultrasona girene kadar inanmadım doktorlara😁
asya2425 Mrsfly tecrübeye dayanarak çevrenizde duyduğunuz şeylere örneğin yeğenime 3 kere bakıldı kız dendi sonra erkek çıktı
Aysee1123 asya2425 Benimde doktorum 12+4 te kız demişti net şekilde yanılmadı. 2-3 haftaya iyice netleşir birdahaki randevunuzda içiniz daha rahat eder. Detaylıda zaten belli oluyor. Yanılan doktorlar elbet var ama bu doktora göre değişen bir konu bence. Hayırlısı olsun hakkınızda
Wera asya2425 12 hafta erken bi hafta değil cinsiyeti bilmek için doktorun ultrasonu kaliteliyse saten cinsiyet oluşmuş oluyor doktordan net görüyor 10 haftada bile cinsiyet söyleyen doktorlar var bende 12de öğrendim 16da aynısı doğru çıktı
Kukulikukuli12 asya2425 Çok çok erkeeen 🥴 benım bebek 17. Hafta bacagımı acöafı doktor erkeğe benziyor ama net gözükmüyor dedi. 21. hafta detaylı ultrason da kız oldugu anlaşıldı mesela. İlk bebeğimde de 15.hafta kız denmişti ama perinatoloji demişti o kız oldu değişmedi ama perinatolojinin ultrasonu cok yüksek teknoloji zaten.
minikmucizeemaak asya2425 Bence erken benimde 13+6 da kıza benzetildi 15+0 da oğlum olacağımı öğrendim
asya2425 minikmucizeemaak canım bana da benzetiyorum dedi pozisyonu göremedim ama bence kız gibi dedi