Neden ikramlık yapmak zorunda olduğumuzu bir Türlü anlayamıyorum hala ☺️ hem dünyaya can getiriyoruz kendimiz de yeniden doğuyoruz. Hemde misafirleri memnun etmeye çalışıyoruz. Bu konu beni çok geriyor. Eşimin bir akrabası yeni doğum yapmış birinin arkasından konuşmuştu… yemek yapmamış, sadece çay vermiş diye afedersiniz de Lohusadan ikramlık beklenmez, ikramlık götürülür,yemek götürülür.
Her neyse soruya cevap vereyim, 😁
Kek pişirip buzluğa atanlar var,
Kurabiye, börek, sarma gibi şeyleri önceden hazırlayıp buzluğa atabilirsiniz yine.
Yani çay yanına birşeyler gibi düşünebiliriz.
Poğaça da pişirip konulur aslında buzluğa.