annesininaski_ Gebeliğim ilkinde de ikili test yaptırdım ama hiç hatirlamiyorum nasıl olduğunu ultrasonla bakıyorlar gibiydi sanki bilgi verirmisiniz
Evremoz annesininaski_ kan veriyorsunuz ve burun kemiği ölçüyor doktor ultrasonda ,burnu oluşmuş mu oluşmamış mı diye bir de ense kalınliğı ölçüyor, kan ,burun,ense özet olarak bu üçü
Evremoz annesininaski_ genel olarak evet onu ve bazı diger kromozomal hastaliklari tarıyor ama cikan sonuç bir tani ya da teşhis değil sadece olasılık hesaplıyorlar ,risk yüksek ya da düşük şeklinde.