mom28_ bu belirtiler hamilelikte sonradan çıkıyor genelde en azından bende mesela mide bulantısı kalbi duyduktan sonra ortaya çıktı. Adet olmadan önce midem bulanırdı öyle bir sey olabilir ya da psikolojik de olabilir. Biraz sabredin insan bekledikçe psikolojik olarak belirti yaşıyor.