Progestanı bende başta kanamalar için 2 buçuk ay kadar kullandım 33. Haftamda da sancım başladığı için doğumu durdursun diye kullandım. 37. Haftamda doktor bıraktırdı. Çünkü rahmin kasılmasını önlüyor bu hormon o yüzden düşük tedavisi vb durumlarda kullanılıyor. Sorunun sahibi bunu kastederek sordu sanırım.