Gulcag ben istedim hamile kalmayı cok hastane gezdim cok test yaptım ultroson lara girdim en özellerinede gittm devletinede hastanede bile yattm fakat testlerde hic birsey cıkmadı ve gecicek cocuk yapabilirsn dediler cocuk yaptım cünkü sonrada yumurtalıkların su toplama ihtimali var cocuk yapmazsan olmaz bidaha ve cok zor lu bi dogum yaptıgım icin bir daha asla olmaya bilir dediler tam ümidi kestim hamile kalamıyorum derken o ay hamile kaldım evleneli 1 sene oldu görmediğim kalmadı isyan etmiyorum ama kötüyüm hic bisey gelmiyo elimden 😓