Merhaba arkadaşlar 2 doktor arasında kaldım nehir hanımı da çok duyuyorum ama bu ay sonu için randevu bulamıyorum randevusuz gitsem muayene edermi etse kaç dk sürüyor yaklaşımı nasıl renkli gösteriyor mu birde şeker yüklemesi için illa yaptır diyor mu