Sibelsamet_64
Elotyy
Çok zorlandığımız bir süreçti sürekli masaj yapıyordum beline sıcak havlu koyuyordum ben bitki çayı içiyordum bir yere kadar iyiydi ama bir yerden sonra yeterli gelmiyordu doktorumuzla görüştüm bize damla verdi o sakinleştiriyordu tabi yine masaj yapmaya devam ediyordum kucağımda yavaş yavaş sallıyordum sakinleşiyordu gazını çıkartıyordu. Bir arkadaşım bana 3 ay olunca geçecek demişti gerçekten öyle oldu 3.ayımıza girer girmez böyle sorun yaşamadık gazını kendi çıkartıyordu. Bu süreç çok zor kızlar ama geçicek inanın