Shebaby enfeksiyon değeri crp oluyor sanırım doktor dedi biraz yükseltti düşms dye bende e nabızdan kontrol ettim 29 eylülde 7.1 miş antibiyotik kullanmıstm bir kutu, ameliyat günü bakmışlar 31 Ekim de 7.55, 1Kasım 7.45 ,
3 Kasım dün 3.29 çıkmış. yine de fena değildir umarım