Ervaa35  kızlarrr doktorum 11. Haftamda erkeğe benziyo demişti bugün 13+4 üm kız dedi artık yanılma olmaz dimi ya bi oğlum var kız diyince havalara uçtum😂😍
Ervaa35 _gonca ana sayfada solda 3 çizgi var orda resim yükle yazıyo ordan yapıcan mutlu resim diye sayfa acılıyo
_gonca ilkgozagrim__ göbeğine eğik giden parmak gibi uzunluk var öyle olanlar kız oluyo genelde postlarda goruyorum
ilkgozagrim__ Ervaa35 Ayyy inşallah kızım olsun çok istiyorum ilk bebişimizz eşimde çok istiyor Hayırlı Evlat olsun sağlıklı olsun
ilkgozagrim__ Ervaa35 Ahahaha valla benim 1. Kız olsun çok istiyorum zaten 2 bebiş düşünüyorum bu 7 yaşına felan girince bidaha olur başka olmaz artık istemem